Uniform

Welkom in onze uniformwinkel!

De Uniformdienst

De uniformdienst zal elke week zijn kraam uitstallen voor en na de vergadering, in het materiaalkot. Moest er niemand van uniform aanwezig zijn aan het materiaalkot kan u altijd iemand van uniform aanspreken en doen wij dit met veel plezier voor u open. Meer info over het uniform kan u vragen bij de uniformverantwoordelijken, die vindt u hieronder (klik op foto voor contactgegevens).

Lars

Lars Lagaesse

Uniform

tel 0470098556

Hallo, ik ben Lars Lagaesse (20) en ga naar mijn tweede jaar hogeschool, waar ik mechanische systemen studeer Ik zit in de ksa sinds het 2e jaar knapen maar ervoor heb ik ook 2 jaar pieps gedaan. Ik ben er effe uitgegaan om te basketten maar besloot ik dat de ksa toch veel toffer was en heb nog geen moment spijt gehad. Ik ga nu mijn eerste jaar als banleider bij de knapen staan en kijk er enorm naar uit.

Wat heb ik nodig?

Het minimale uniform bestaat uit een KSA-hemd, een KSA-broek (vanaf PJKN) en een volledig das (koord, sjaal, ring). Hieronder vind je een prijslijst van alle items.

Artikel Prijs
Hemd € 30,00