Uniform

Welkom in onze uniformwinkel!

De Uniformdienst

De uniformdienst zal elke week zijn kraam uitstallen voor en na de vergadering, in het materiaalkot. Moest er niemand van uniform aanwezig zijn aan het materiaalkot kan u altijd iemand van uniform aanspreken en doen wij dit met veel plezier voor u open. Meer info over het uniform kan u vragen bij de uniformverantwoordelijken, die vindt u hieronder (klik op foto voor contactgegevens).

Emiel

Emiel Derycke

tel 0487 64 23 73
email ederycke@hotmail.com

Dag iedereen. Mijn naam is Emiel, en ik ben 20 jaar oud. Na 13 jaar als lid in de ksa is dit mijn vierde jaar als leider, en mijn 2de jaar als banleider bij de jongknapen. Daarnaast ben ik ook nog verantwoordelijk voor de uniformdienst. Naast ksa speel ik in mijn vrije tijd ook nog volleybal. Op school zit ik in mijn vierde jaar bedrijfsmanagement aan de Artvelde hogeschool. Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd aanspreken voor of na de vergadering. Tot zaterdag!

Victor

Victor Van Acker

tel 0468/28.30.07
email vanackervic@gmail.com

Hallo ik ben Victor, 21 jaar oud. Na het afronden van de richting Facility Management, start ik dit jaar aan de richting Bouw. Na 13 jaar als lid sta ik in mijn vierde jaar leiding bij de Hernieuwers. Buiten de KSA speel ik zaalvoetbal bij ZVC Kymkoi Superboys. Als je vragen hebt kan je me aanspreken op zaterdag of contact opnemen via gsm/mail.

Wat heb ik nodig?

Het minimale uniform bestaat uit een KSA-hemd, een KSA-broek (vanaf PJKN) en een volledig das (koord, sjaal, ring). Hieronder vind je een prijslijst van alle items.

Artikel Prijs
Hemd € 30,00